Website en Huurdersportaal:
eenvoudig online zaken regelen
Hoe help jij jouw klanten verder, ook buiten kantoortijden?
Je huurders willen hulp wanneer dit nodig is, ook buiten kantoortijden. Geen lange wachttijden of geen gehoor, maar direct antwoord op een vraag. Hoe fijn is het als je 24/7 beschikbaar en bereikbaar bent voor je klanten?
De website met huurdersportaal zorgt ervoor dat je klanten binnen enkele klikken antwoord krijgen op hun vraag. Daarnaast geef je jouw huurders de mogelijkheid om dingen zelf te doen. Of het nu gaat om het (digitaal) ondertekenen van het huurcontract, het regelen van bewonerszaken zoals reparaties en betalingen of het opzeggen van de huur.
Wil jij de voordelen van onze website met het huurdersportaal zelf ervaren? Vraag een demo aan
Wist je dat we tegenwoordig ook een app voor huurders hebben? Zo brengen we jou nog dichter bij je klanten.
Hoe maken wij jou succesvol?
Wij leveren een ‘proven concept’. Het design van de website is ontstaan op basis van de jarenlange ervaring die wij met onze klanten hebben opgedaan en sluit aan bij de wensen van jouw huurders. Wij maken een website geheel passend bij de huisstijl van jouw organisatie.
De 6 belangrijkste inzichten van het huurdersportaal
Hoe vaak en waarvoor gebruiken huurders het huurdersportaal? Zijn huurders tevreden? En hoe bereid zijn zij om in de toekomst een app te gebruiken? Download de whitepaper en ontvang de waardevolle onderzoeksresultaten in je inbox.
Voordelen van het huurdersportaal
Snelle doorlooptijd
Binnen 3 maanden kan je live met een website, portaal én app.
Gekoppeld aan ERP- en DMS-systeem
We koppelen zonder moeite aan elk backoffice systeem.
100% service voor huurders
Je huurders zijn zelfredzaam en worden 24/7 geholpen.