Real Estate Futureproof

Zig Real Estate is sponsor van Real Estate Futureproof, dé online beurs voor vastgoed.

Tijdens deze beurs verzorgen wij een keynote en 3 keer een ronde tafel.

Agenda van de dag

Keynote: Sydney Brouwer – Klantgericht Leiderschap / CX

Ronde tafel 1: De optimale customer journey met een 9+ klantwaardering

  • Van verhuur tot huren
  • Conversational chat
  • Huurpaspoort

Ronde tafel 2: Sydney Brouwer en ASR – De digitale transitie en het effect op cultuur en gedrag

Ronde tafel 3: Ingrid Bontkes en Michiel Jansen – De impact van de digitale transitie op interne processen

Ronde Tafel 1

De optimale customer journey met een 9+ klantwaardering
Tijdens deze sessie vertellen we meer over de oplossing van Zig Real Estate, die optimale dienstverlening mogelijk maakt in elke fase van de customer journey van (aankomende) huurders. We staan stil bij het gehele proces: van verhuur naar contractondertekening tot aan huren. Ook geven we inzicht in nieuwe technologieën en dienstverlening die bijdragen aan een verhoging van de klanttevredenheid. We nemen je mee in het succesverhaal van Conversational Chat: een oplossing met een bewezen positieve impact op de klantwaardering (9+).

Ronde Tafel 2

Sydney Brouwer en ASR – De digitale transitie en het effect op cultuur en gedrag
Tijdens deze sessie praten wij met Sydney Brouwer en Wouter Schuil over de digitale transitie. Veel organisaties zijn hier momenteel mee bezig, vaak gedreven door de wens voor een efficiëntere werkwijze en een hogere klantwaardering. De oplossing wordt vaak gezocht in de inzet van een nieuw systeem, maar is dit wel de oplossing? Wij vragen Sydney Brouwer om zijn visie op het verandertraject rondom de digitale transitie en horen hoe niet alleen werkprocessen, maar juist ook het gedrag van medewerkers een rol spelen. Daarnaast vragen we ASR, die een fonds van circa 5.000 woningen in Nederland beheert, met welke motivatie zij de digitale transitie in zijn gegaan, welke resultaten zij voor ogen hebben en hoe ze deze resultaten willen gaan behalen.

Ronde Tafel 3

Ingrid Bontkes en Michiel Jansen – De impact van de digitale transitie op interne processen
Om zelfservice aan te bieden aan je huurders, moet je op een andere manier gaan denken. Niet alleen processen moeten worden geoptimaliseerd, je moet ook rekening houden met het effect binnen de keten en het effect op vastgoedmanagers onderhoudsbedrijven. Hoe ga je hiermee om als vastgoedorganisatie? En hoe betrek je de keten hierbij? Tijdens deze sessie bespreken we met Ingrid Bontkes en Michiel Janssen van Bouwinvest de impact van de digitale transitie op de organisatie en haar interne processen. We vragen waarom zij deze keuze hebben gemaakt en wat ze hiermee willen bereiken. Ook staan we stil bij de vraag waar beleggers en vastgoedmanagers op dienen te letten bij de implementatie van een Huurdersportaal en een Klantvolgsysteem.